Kariérovým poradcem je Mgr. Gabriela Karnetová.
Email: gabriela.karnetova@zsvelkapolom.cz
Konzultační hodiny pro rodiče: dle telefonické domluvy. Telefon 725 913 312 klapka 25.
Konzultační hodiny pro žáky: kdykoli dle potřeby.
V konzultačních hodinách žákům a jejich rodičům nabízí informace o kritériích přijetí na konkrétní školy a obory. Shromažďuje aktuální informace zaslané ze SŠ a organizuje návštěvy subjektů v souvislosti s volbou povolání.
Zde najdete všechny aktuální informace o přijímacím řízení na střední školy: https://www.prihlaskynastredni.cz/
Termíny konání jednotné přijímací zkoušky ve školním roce 2024/2025
Informace k přijímacímu řízení ve školním roce 2024/2025
Pravidla pro vyplňování přihlášek
Výchovným poradcem je Mgr. Alexandra Slováková.
Email: alexandra.slovakova@zsvelkapolom.cz
Konzultační hodiny pro rodiče: dle telefonické domluvy. Telefon 725 913 312 klapka 12.
Konzultační hodiny pro žáky: kdykoli dle potřeby.
Náplň výchovného poradce:
Školním metodikem prevence je Mgr. Zuzana Sýkorová.
Email: zuzana.sykorova@zsvelkapolom.cz
Konzultační hodiny pro rodiče: dle telefonické domluvy. Telefon: +420 725 913 312 klapka 27.
Konzultační hodiny pro žáky: Kdykoli dle potřeby. Děti se se svými problémy mohou také anonymně svěřit schránce důvěry.
Školní metodik prevence úzce spolupracuje s výchovnou poradkyní a s vedením školy v rámci zajištění prevence sociálně patologických jevů. Jeho úkolem je mapování situace ve škole, nabízení pomoci při řešení rizikových problémů, ve složitějších situacích metodik prevence odkazuje zúčastněné strany na pomoc odborníků.
Důležitá telefonní čísla:
Linka bezpečí: 116 111 – volání zdarma z mobilních i pevných telefonů
Linka důvěry: +420 596 618 908
Minimální preventivní program a Strategie primární prevence na školní rok 2020/2021
Bezpečnostní a krizový plán školy
Speciálním pedagogem je Mgr. Terezie Stuchlíková.
Email: terezie.stuchlikova@zsvelkapolom.cz
Telefon: +420 725 913 312 klapka 13
Speciální pedagog se zabývá rozvojem, péčí, výchovou a vzděláním žáků se vzdělávacími obtížemi, postižením nebo znevýhodněním. Cílem speciálního pedagoga je maximální možný rozvoj osobnosti takového žáka.
V rámci školy zajišťuje speciální pedagog tyto činnosti:
Nejčastěji probíhá objevení speciálních poruch učení třídním učitelem, popř. učitelem českého jazyka, který následně kontaktuje zákonné zástupce a domluví se na dalším postupu. V případě podezření rodiče na speciální poruchy učení (dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, dysortografie) nebo jiné obtíže žáka, je vhodné nejprve kontaktovat třídního učitele, výchovné poradce nebo speciálního pedagoga na škole a domluvit se na dalším průběhu.
Hodiny speciálně pedagogické péče probíhají na základě vyšetření a doporučení ze školských poradenských zařízení (SPC, PPP).